Benvingut a APB
    Menu Principal


    Stoppers Habituals

Angelator

Bastick

Bones

butifarra

carpanta1

ElHispano

Isabelle

J

jandro

jjmmvv

Joan P.

jouel_7

juanlu

Karosu

m_patina

Maziu

nuvol

rollerblade

skalofrio

Xarli74

xmartinc

yellowcap

    Share

Bookmark and Share


Publicar un tema nou   Respondre al tema
Veure tema anterior Versió imprimible Inicia una sessió per veure els teus missatges privats Veure tema següent
Autor Missatge
jaumet
Assumpte: tema stopers  MissatgePublicat: 02 Ago 2008 - 03:21 AM
Clàssic
Clàssic


Registrat: 25 Mar 2007
Missatges: 604
Ubicació: barcelona capital
HOY ME HE QUEDADO PILLADO CUANDO EN LA CALLE ARAGON LOS SEIS STOPERS CASI SALIERON A LA PAR PARA DEJAR LIBRE LA CALLE.

YO PENSABA QUE SALIAN DE UNA MANERA SIMETRICA............... PERO VISTO LO VIVIDO YA SALDRE MAS RAPIDO DE LO HABITUAL........................ NO ES UNA ETICA ES UN HECHO................

_________________
Si quieres patinar, Patina. Que no te muevan las masas. Muevete por decisión propia. A PATINAR..
 
 Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat  
Respondre citant Tornar a dalt
Xarli74
Assumpte:   MissatgePublicat: 02 Ago 2008 - 03:52 AM
Habitual
Habitual


Registrat: 06 Mai 2007
Missatges: 445
Ubicació: Cambrils i allá on arribin els meus patins...
Pues no se quien habria! pero normalmente de esa calle (como todas las de mas de 2 carriles) se sale formando el efecto abanico. ES SUMAMENTE IMPORTANTE PARA LA SEGURIDAD DE LOS STOPPERS salir con efecto abanico

_________________
Tarragona m'esborrona...
Els patins em fan gaudir...
2008, 2 patins i 8 rodes Very Happy any roller
 
 Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email  
Respondre citant Tornar a dalt
joaquim
Assumpte:   MissatgePublicat: 02 Ago 2008 - 10:36 AM
Freqüent
Freqüent


Registrat: 24 Mar 2008
Missatges: 77
Ubicació: bigues i riels
Yo estaba en ese cruce y es cierto que no salimos ordenadamente, pero jaumet no te quedes mirando solo a los stoppers por que si mirases un poco mas allá te darías cuenta que no había ningún coche y además el semáforo lo tenia rojo para el coche, "si lo hubiese". Ya sé que no está bien hecho, no solemos actuar de esa manera.
Yo siempre intento dar seguridad a mis compañeros STOPPERS, a los patinadores y mi seguridad, y en ese orden de prioridad.

_________________
Los sabios hablan porque tienen algo que decir. Los tontos hablan porque tienen que decir algo
 
 Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger  
Respondre citant Tornar a dalt
xmartinc
Assumpte:   MissatgePublicat: 02 Ago 2008 - 12:17 PM
Habitual
Habitual


Registrat: 13 Oct 2006
Missatges: 257
Ubicació: Barcelona
hola, yo tb estaba en ese cruce, es cierto que hemos salido todos de golpe, mal hecho. Tb he de decir que llevo ya bastantes viernes de stopper y decir que siempre salimos en abanico , lo que pasó ayer es un caso aislado, pero de todas formas, para la próximas rutas no estaria de mas insistir en el tema. Para mi es indistinto si vienen coches o no, debemos tener una forma correcta de salir de los cruces independientemente si hay coches o no.
Buenos días y buen finde.
 
 Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat  
Respondre citant Tornar a dalt
Maziu
Assumpte:   MissatgePublicat: 02 Ago 2008 - 12:31 PM
Habitual
Habitual


Registrat: 19 Jul 2008
Missatges: 219
Ubicació: Barcelona
Em perdonareu que m'hi fiqui malgrat portar dos dies d'stopper. Estic totalment d'acord amb en xavi, val la pena mantenir una rutina idependentment de les circumstancies del trànsit. El motiu és que la simple mecanització d'una acció per repetició s'assimila molt millor que havent-la de raonar a cada moment. Això no treu raó a en quim quan diu que no hi havia perill.
A mi personalment em va molt millor fer-ho així perquè encara estic pillant el modus operandi d'stopper man. Twisted Evil
Per altra banda, volia comentar una anècdota d'ahir pel gòtic: tallant un carrer peatonal, em sembla que era amb en Melo, la majoria de la gent s'aturava per deixar passar (fèiem un angle recte entre dos carrers), però hi va haver un paio que després d'amenaçar-me amb la mirada (feia cara de dur algun psicotròpic al cos) es va llençar dins el grup, caminant, per continuar la marxa.
Entenc que no podem perseguir ni inmobilitzar els vianants, però si un patinador topa amb aquest home a 100 metres d'on hi ha l'stopper (jo no ho hauria vist en cas de ser així) i el vianant o el patinador es lesionen, de qui és la responsabilitat? Ho dic per tenir clar si ens hem de quedar amb la cara dels vianants que passen dels stoppers per poder dir que s'han saltat el cordó de seguretat en cas de denúncia (s'entèn que em preocupa que la denúncia la faci el vianant -que, si no m'equivoco, és qui tindria preferència com a norma general) . Wink
Pixo fora de test?
 
 Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat  
Respondre citant Tornar a dalt
skalofrio
Assumpte:   MissatgePublicat: 02 Ago 2008 - 01:14 PM
Habitual
Habitual


Registrat: 28 Dec 2007
Missatges: 453
Ubicació: barcelona
hola mateu

Una cosa está clara, nosotros no podemos retener a ningún peatón que no quiera hacernos caso y si decide saltarse el cordon de seguridad la responsabilidad entiendo es únicamente suya si ha decidido ignorar nuestras indicaciones.

Por otra parte si se produjera una accidente en una acera con peaton + patinador se entiende que la culpa objetiva es del patinador quien deberá demostrar que la responsabilidad no fue suya, que fué del peatón 100% o que fué compartida.


Dentro de la cuota de socio de APB tenemos un seguro de accidentes y un seguro de responsabilidad civil de 150.000 euros muy interesante para estos casos.
También he comentado en varias ocasiones que en la mayoria de seguros de HOGAR que muchos tenemos contratados se incluye una claúsula dentro de la garantia de Responsbilidad Civil que da cobertura a los daños a terceros como conductor de vehiculos sin motor, peatón (incluyendo asi a los patinadores y ciclistas) interesante tenerlo en cuenta también (suele ser de 150.000€ o 300 mil)


toma ladrillo!!!
 
 Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat  
Respondre citant Tornar a dalt
Maziu
Assumpte:   MissatgePublicat: 02 Ago 2008 - 01:37 PM
Habitual
Habitual


Registrat: 19 Jul 2008
Missatges: 219
Ubicació: Barcelona
Gràcies skalofrio, molt ben explicat, com sempre Wink
Esperem no haver de comprovar l'eficàcia de l'assegurança a tercers. Surprised
 
 Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat  
Respondre citant Tornar a dalt
Albacita
Assumpte:   MissatgePublicat: 02 Ago 2008 - 11:06 PM
Addicte
Addicte


Registrat: 14 Oct 2004
Missatges: 1088
Ubicació: Barcelona
muy buena explicación Skalofrio
muchisimas gracias!!!!!!
besos Alba

_________________
Sé libre... ¡¡Ve Patinando!!
http://albacita.blogspot.com/
http://picasaweb.google.es/albacita
http://picasaweb.google.es/albacita3
 
 Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email  
Respondre citant Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:     
Canviar a:  
Totes les hores són
Publicar un tema nou   Respondre al tema
Veure tema anterior Versió imprimible Inicia una sessió per veure els teus missatges privats Veure tema següent
PNphpBB2 © 2003-2006 
Traducció: Isaac Garcia Abrodos


Inici    |    Termes d'us    |    Politica de Privacitat    |    Webmaster    |    Contacta'ns

Web site powered by PostNuke ADODB database library PHP Language

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest (c) 2004 by me
This web site was made with PostNuke, a web portal system written in PHP. PostNuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
You can syndicate our news using the file backend.php